Reklamacje
UWAGA WAŻNE!
Prosimy sprawdzić zawartość odebranej paczki w obecności kuriera. Zawartość jest delikatna i pomimo starannego zapakowania może zostać uszkodzona. Spisanie z kurierem protokołu szkody jest podstawą do wniesienia reklamacji u przewoźnika. Jeżeli sprawdzą Państwo przesyłkę po odjechaniu kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody.
PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU
*Procedura w wypadku uszkodzenia w czasie transportu:
Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:
- zdjęcie listu przewozowego
- skan protokołu reklamacyjnego spisanego z firma kurierską bądź osobą odpowiedzialną za wydanie towaru z punktu odbioru
- zdjęcie paragonu (Paragon znajduje sie pod listem przewozowym)
- zdjęcie uszkodzonego towaru
- nr konta bakowego(w celu dokonania zwrotu pieniedzy)
Spisanie z kurierem protokołu szkody jest podstawą do wniesienia reklamacji u przewoźnika. Jeżeli
sprawdzą Państwo przesyłkę po odjechaniu kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody.
nr kontaktowy do centrali Firmy pocztex48: +48 43 842 0 842
strona kontaktowa: https://www.pocztex.pl/kontakt/
Po otrzymaniu w/w dokumentów prosimy je przesłać dowolną formą na adres:
Email: Naviasklep@wp.pl
Adres korespondencyjny: Navia sklep ul. Piechurów 82 Bielsko-Biała 43-346
Za pozytwnie rozpatrzone wnioski zwracamy pieniadze na numer konta bakowego podanego w reklamacji
*Reklamacja - otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce
W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: Naviasklep@wp.pl
Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:
- Numer zamówienia, lub nick allegro,
- nr aukcji,
- opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
- Numer listu przewozowego
Produkt niewłasciwy/uszkodzony prosze odesłać na adres :
Navia Sklep
Piechurów 82
43-300 Bielsko-Biała
Nie realizujemy wymiany produktu, za wadliwe zamówienia zwracamy poniesione koszty przez kupującego
Zwrot pieniedzy realizujemy w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotniej(w praktyce jest to zazwyczaj do 2-3 dni).