Reklamacje

UWAGA WAŻNE!

Prosimy sprawdzić zawartość odebranej paczki w obecności kuriera. Zawartość jest delikatna i pomimo starannego zapakowania może zostać uszkodzona. Spisanie z kurierem protokołu szkody jest podstawą do wniesienia reklamacji u przewoźnika. Jeżeli sprawdzą Państwo przesyłkę po odjechaniu kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody. 

 

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU

*Procedura w wypadku uszkodzenia w czasie transportu:

Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:

  • zdjęcie listu przewozowego
  • skan protokołu reklamacyjnego spisanego z firma kurierską bądź osobą odpowiedzialną za wydanie towaru z punktu odbioru
  •  zdjęcie paragonu (Paragon znajduje sie pod listem przewozowym)
  •  zdjęcie uszkodzonego towaru
  • nr konta bakowego(w celu dokonania zwrotu pieniedzy)

Spisanie z kurierem protokołu szkody jest podstawą do wniesienia reklamacji u przewoźnika. Jeżeli

sprawdzą Państwo przesyłkę po odjechaniu kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody. 

nr kontaktowy do centrali Firmy pocztex48:  +48 43 842 0 842 

strona kontaktowa: https://www.pocztex.pl/kontakt/

Po otrzymaniu w/w dokumentów prosimy je przesłać dowolną formą na adres:

Email:  Naviasklep@wp.pl

Adres korespondencyjny: Navia sklep ul. Piechurów 82 Bielsko-Biała 43-346

Za pozytwnie rozpatrzone wnioski zwracamy pieniadze na numer konta bakowego podanego w reklamacji 

 

 *Reklamacja - otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: Naviasklep@wp.pl  

 Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

  •  Numer zamówienia, lub nick allegro,
  •  nr aukcji,
  •  opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
  •  Numer listu przewozowego

Produkt niewłasciwy/uszkodzony prosze odesłać na adres :

Navia Sklep
Piechurów 82
43-300 Bielsko-Biała

Nie realizujemy wymiany produktu, za wadliwe zamówienia zwracamy poniesione koszty przez kupującego

Zwrot pieniedzy realizujemy w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotniej(w praktyce jest to zazwyczaj do 2-3 dni).